petak, 6. prosinca 2013.

Recept: ŠMARNE ;)

Jeste li uopće čuli za šmarne?? :)
Moja baka mi ih je često pravila i obožavala sam ih! Radi se o smjesi duplo gušćoj od one za palačinke, koja se peče kao debela palačinka a potom iskomada vilicom te na kraju izgleda kao kajgane. :)
Napravila sam ŠMARNE U PALEO IZVEDBI i meni su super! Idealne su za doručak. Preporučam vam da ih svakako probate.

Sastojci za 2 osobe:
  • 2 bjelanjka
  • 1 cijelo jaje
  • malo soli
  • 3 žlice kokosovog brašna
  • 1 dl mlijeka
  • 1 žlica kokosovog ulja u krutom stanju
  • po želji malo domaćeg pekmeza, meda ili nekog drugog slatkog preljeva 

Postupak sam objasnila na početku, ali hajde da ponovimo. :) Najlakše će biti ako sve stavite  blender ili miksate štapnim mikserom. Postupak je krajnje jednostavan i ide ovako:
  1. Sve sastojke dobro izmiksajte.
  2. Zagrijte tavu i stavite kokosovo ulje da se rastopi.
  3. Izlijte svu smjesu na tavu i pričekajte da donja strana porumeni.
  4. Vilicom izrežite palačinku na četvrtine i polako svaku četvrtinu okrenite. (nije važno ako ne uspijete).
  5. Kada se i s druge strane uhvatila korica vilicom napravite još sitnije šmarne kako bi se sve ispeklo, ali ne mojte predugo peći da ne bi bilo previše suho.
  6. Poslužite s malo meda, domaćeg pekmeza i sl.

Dobar tek! I javite sviđa li vam se recept. ;)

Nema komentara:

Objavi komentar