srijeda, 19. veljače 2014.

Recept: MEDALJONI S LOSOSOM


Ove medaljone sam napravila od ostataka od ručka.
Bilo mi je žao baciti losos s blitvom i krumpirom pa sam odlučila sve to što mi je ostalo pomiješati zajedno i nastala je jako fina večerica. :)

Sastojci za 8-10 kom:

  • 1 manja potkova lososa (pečena i očišćena od kostiju i kože)
  • 1 krumpir (skuhan)
  • 10 listova blitve (skuhano)
  • 1 jaje
  • 1 mladi luk
  • 1 čajna žličica soli
  • 1/2 čajne žličice papra
  • 2 žlice kokosovog brašna (ili nekog drugog brašna)
  • maslinovo ulje

Postupak:

  1. Vilicom zgniječite losos, blitvu i krumpir. Losos sam pekla na grillu bez ulja, samo sa malo soli i papra, dok sam blitvu i krumpir napravila na maslinovom ulju i na češnjaku.
  2. Umješajte jaje.
  3. Dodajte nasjeckani mladi luk, sol, papar i žlicu brašna. Za paleo verziju koristite kokosovo ili bademovo brašno, a za bezglutensku varijantu- kukuruzno, prosovo, heljdino.
  4. Zagrijte ulje u tavi. Ja sam koristila maslinovo jer mi najviše paše uz ovo jelo, ali možete koristiti i ghee ili kokosovo ulje.
  5. Žlicom grabite smjesu i s obje strane lagano uvaljate u brašno te stavite peći u tavu.
  6. Medaljone pecite s obje strane dok ne dobiju lijepu boju.

Napravite si veeeliku salatu s maslinovim uljem i limunovim sokom i uživajte! ;)

Nema komentara:

Objavi komentar