petak, 21. veljače 2014.

Recept: KEKSIĆI OD SUNCOKRETA S ČOKOLADOM


Možda zvuči čudno, ali zbilja sam pravila kekse od suncokreta. :)
Kada sam na netu naišla na recept bila sam skeptična, ali kako sam nedavno kupila dosta suncokreta, onako za grickanje, odlučila sam ga isprobati.
Meni se keksići sviđaju, a i povratne informacije od drugih su uistinu dobre.
Okus suncokreta se osjeti tek na kraju.
Dobra stvar kod ovih keksića jest što su relativno jeftini, ne sadrže orašaste plodove koji kod nekoga mogu izazvati alergijske reakcije, a stvarno su ukusni.
Mogu se napraviti i varijacije npr. sa suhim voćem umjesto čokolade, i to ću svakako probati. ;)

Evo recepta za 12 kom:
  • 150 g očišćenih suncokretovih sjemenki
  • 1 jaje
  • 1 žlica meda
  • 20 g crne čokolade nasjeckane na komadiće
  • prstohvat soli
  • 1/2 čajne žličice sode bikarbone
  • 1 mahuna vanilije (ako nemate ne mora ići)
  • 1/2 čajne žličice cimeta (ako ne volite ne mora ići)
Postupak:
  1. U blenderu napravite brašno od suncokretovih sjemenki. Ukoliko dobijete maslac ne brinite, može i tako.
  2. U zdjelici vilicom razmutite jaje.
  3. Umješajte med, sol i vaniliju.
  4. Dodajte suncokretovo brašno (ili maslac) sa sodom bikarbonom i cimetom.
  5. Čokoladu nasjeckajte oštrim nožem i ubacite u smjesu.
  6. Smjesu sad prebacite u prozirnu foliju ili masni papir i napravite rolu promjera 5-8 cm. Te veličine će vam biti keksići.
  7. Stavite rolu u zamrzivač na minimalno 2 sata. 
  8. Zagrijte pećnicu na 150C.
  9. Izvadite rolu smjese i oštrim nožem režite keksiće debljine 1,5-2cm.
  10. Pecite 20 min, dok ne porumene, na 2. rešetki od gore.
Ovako izgleda smjesa koja je stajala 2 sata u zamrzivaču.

Ako imate vremena, preporučam vam da ostavite smjesu u zamrzivaču preko noći jer će očvrsnuti i moći ćete lakše izrezati oblike keksa.
Ovako izgleda smjesa koja je stajala 8 sati u zamrzivaču.

Uživajte! ;)


Nema komentara:

Objavi komentar