četvrtak, 27. lipnja 2013.

Recept: MUFFINI S MAKOM ;)


ZA 12 KOMADA JE POTREBNO:

  • 3 jaja  (ili 2 veća)
  • 200 g mljevenih lješnjaka/ badema (ili pola-pola) 
  • 4 žlice mljevenog maka 
  • 2 žlice meda/6 kapi stevije 
  • 70 g maslaca
  • 1 banana (zrela, pasirana)
  • 1 mala žličica sode bikarbone 
  • prstohvat soli
  • 1 čajna žličica limunovog soka
  • 1 dl vode 
PRIPREMA:

  1. Zagrijati pećnicu na 150C.
  2. Ugrijati vodu u lončiću i u njoj rastopiti maslac, zatim dodati med/steviju, i sol.
  3. U posudi pomiješati: mljevene lješnjake, bademe, mak i sodu bikarbonu.
  4. Vilicom ispasirati bananu na dasci za rezanje i poškropiti je limunovom sokom.
  5. U dugoj posudi razmutiti jaja te dodati bananu i ostale sastojke.
  6. Sve dobro promiješati i staviti u kalupiće.
  7. Peći u zagrijanoj pećnici na 150C 20 min.





Nedavno me posjetila sestra, koja trenutno živi u Kataru. Donijela mi je, između ostalog, ove preslatke kalupiće za muffine, pa sam ih morala odmah isprobati. A budući da je ona veliki gurman i obožavatelj kolača od maka, odlučila sam malo eksperimentirati s receptom koji sam jednom ranije radila i napraviti muffine s makom. Kao i uvijek, cilj mi je bio da recept bude što jednostavniji te da vam dam opcije za zamjenu namirnica. Nadam se da ćete isprobati ovaj recept i javiti koliko vam se sviđa! ;)






Nema komentara:

Objavi komentar