petak, 16. svibnja 2014.

Recept: VAFLE NA PALEO NAČIN ;)



Sigurna sam da svatko od vas voli jesti vafle, one prave, spravljene od pšeničnog brašna i šećera.
Ja sam također veeelika ljubiteljica vafli, palačinki i svega sličnoga.
Međutim, primijetila sam da mi takve stvari teško padaju na želudac, kao da imam kamen u stomaku, osjećam se umorno, i na kraju nervozno.
Stoga pokušavam izbjegavati jela od žitarica i s puno šećera.
Danas sam za doručak, umjesto jaja na 100 načina, napravila vafle, u kojima također ima jaja, ali i kokosa, badema, banane...

Recept za 4 osobe:

  • 4 jaja
  • 1 banana (zrela)
  • 1 dl mlijeka (kravljeg, kozjeg, bademovog, kokosovog)
  • 2 žlice kokosovog brašna
  • 2 žlice mljevenih badema (bademovog brašna ako ga imate)
  • 1 žlica kakao praha
  • 2 žlice kokosovog ulja (rastopiti)
  • 1 žlica meda (ako želite slađe)
Od ove smjese sam dobila dosta vafli, pa ću ih jesti i sutra za doručak.

Postupak:

  1. Umutiti jaja, bananu, mlijeko i med, ručno ili u blenderu.
  2. Dodati kokosovo brašno, bademe i kakao te dobro izmiksati.
  3. Neka smjesa odstoji 10 min dok kokos ne upije. Smjesa treba biti duplo gušća od one za palačinke.
  4. Rastopiti kokosovo ulje i umutiti u smjesu.
  5. Zagrijati aparat za vafle.
  6. Žlicom stavljati smjesu da prekrije dno.
  7. Peći oko 5 min, ovisno o jačini aparata.
Ukoliko želite vafle možete preliti s medom ili rastopljenom čokoladom, namazati pekmezom.


    

Uživajte! ;)

1 komentar:

  1. ... neočekivano, odlični su vafli na ovaj način,.. neobični, ali jako zdravi i ukusni, hvala na receptu...

    OdgovoriIzbriši