četvrtak, 5. rujna 2013.

FILIPOVE PALAČINKICE :)

Ovdje ćete naći recept za male slatke palačinkice, koje moj sin Filip (20 mjeseci) obožava jesti.
Svaki puta kada radim ove palačinkice, ili neku verziju njih, iznenadim se koliko ih on voli papati!

Za 15 komada (dakle da nahranite petero djece:)) je potrebno:
  • 2 jaja
  • prstohvat soli
  • 1 dl mlijeka (kravljeg, kokosovog, bademovog)
  • 1 zrela banana
  • ½ šalice kokosovog brašna
  • 1 šalica mljvenih badema (po mogućnosti blanširanih)
  • ½  čajne žličice sode bikarbone
  • 1 čajna žličica cimeta
  • kokosovo ulje za prženje
  • 3+ kruške
Pripremu sam pojednostavila ovako:
  1. Štapnim mikserom umututi sve sastojke.
  2. Sa žlicom stavljati smjesu u zagrijanu tavu s uljem.
  3. Pržiti na dosta masnoće na slabijoj vatri dok ne porumene s obje strane.
  4. Kada se ohlade servirati ih sa sezonskim voćem.

A ovo je moj pokušaj da od komadića kruške napravim majmunovo lice i prisjetim Filipa na prošli vikend koji smo proveli u zoološkom vrtu. :)

Ukoliko postoji alergija na orašaste plodove, sličan recept za zamjenu možete pronaći ovdje.
U ovom receptu sam izbacila med jer banane daju dovoljnu slatkoću, a uz ove palačinkice sam servirala kockice kruške.
Možete ih kombinirati s bilo kojim sezonskim voćem.

Uživajte!

2 komentara:

  1. Meni više liči na zeca, nego na majmuna, ali OK! hahahahahahhahahahaha

    OdgovoriIzbriši
  2. mali Filip velika inspiracija, bravooooo

    OdgovoriIzbriši